Ile przerw w pracy 12 godzinnej

0
124
ile przerw w pracy

Chodząc na siłownię spotykamy się z wieloma mitami. Niektóre z nich są prawdziwe, a inne nie. Ludzie starają się przestrzegać zasad, które niekoniecznie są poprawne i mają uzasadnienie. Pierwszym z nich jest to, że w przysiadach nie wolno wychylać kolan poza linię palców u stóp. Nie jest to prawda. Wszystko zależy od budowy indywidualnej. Niektórzy po prostu nie są w stanie zrobić przysiadu nie wychodzą kolanami poza linię palców. Wynika to z proporcji pomiędzy kośćmi w nogach.

ćwiczenia

O ile kolana idą na zewnątrz, a nie do środka, nie ma się przejmować tym, że kolana wystają. Tak samo warto schodzić w przysiadzie do samego dołu. Wówczas nacisk na kolana jest mniejszy niż w przysiadzie niepełnym. Drugi mit dotyczy tego, że trzeba wykonywać cardio, aby schudnąć. Nie jest to prawda. To czy schudniemy zależy w głównej mierze od bilansu kalorycznego. Jeśli będzie dodatni, zaczniemy tyć, a jeśli ujemny, to chudnąć.

Niezależnie od tego jaki rodzaj treningu będziemy wykonywać. Trening siłowy ma w tym wypadku przewagę, ponieważ wykonując go pracują różne mięśnie i oprócz spalać kalorii ujędrniamy także nasze ciało. Kolejna plotka: nie zbudujesz pośladków bez dodatniego bilansu kalorycznego. Tutaj jest trochę prawdy. Aby zbudować jakikolwiek mięsień potrzebna jest nadwyżka kaloryczna. Nie trzeba jednak przeprowadzać typowej masy. Można wykonać rotację i w dni treningowe zjadać więcej kalorii, a w nietreningowe mniej. Dzięki temu mięśnie będą się rozbudowywać, a nie zalejemy się tłuszczem. Kolejny mit dotyczy tego, że siłownia zrobi z kobiet mężczyzn. J

est to jeden z najczęściej pojawiających się mitów. Równie często ludzie sprzeczają się o to, ile przerw w pracy 12 godzinnej powinien mieć pracownik. I w jednym i w drugim wypadku każda strona będzie podtrzymywać swoją rację i prawdopodobnie nie da się przekonać. Jednak warto wiedzieć, że nie jest to prawda. Są ćwiczenia, które są przeznaczone typowo dla mężczyzn, ale kobiety i mężczyźni różnią się hormonami i budową. Również mężczyźni skupiają się na innych aspektach treningu.

Po kilku latach wykonywania na przykład ćwiczeń na klatkę piersiową po kilka razy w tygodniu, klatka może przestać wyglądać tak kobieco. Jednak wszystkie ćwiczenia traktowane z rozwagą pozwolą ładnie zbudować sylwetkę. Nigdy nie będziemy wyglądać tak jak kulturystki, bo one w większości przyjmują sterydy. Z normalną dietą i treningiem nie jesteśmy w stanie osiągnąć takich efektów nigdy. Jednym z faktów dotyczących treningu jest to, że nie wolno ćwiczyć codziennie. Organizm potrzebuje czasu na regenerację. Jedynie osoby przyjmujące sterydy są w stanie, bo regenerują się szybciej. Normalna osoba jednak powinna robić przerwy, aby odpocząć.

Dzięki temu będzie można progresować, co w treningu siłowym jest bardzo istotne. Sylwetka będzie się także rozwijać na plus. To, że nie można trenować siłowo jako nastolatek. W tym wypadku warto poczekać z mocnym treningiem siłowym tak do siedemnastego roku życia. Wcześniej organizm jeszcze rośnie i nie jest dobrze rozwinięty. Ćwiczenia z dużym obciążeniem mogą wpłynąć negatywnie na rozwój stawów, nawet przy prawidłowej technice. Organizm nie jest do tego przyzwyczajony. Zbyt duże ciśnienie może powodować późniejsze problemy ze zdrowiem.

Oczywiście można ćwiczyć wcześniej, ale wtedy najlepiej robić to z obciążeniem własnego ciała. Dzięki temu sylwetka ładnie się ukształtuje. Warto też na początku swojej przygody skorzystać z pomocy trenera personalnego. Bardzo istotna jest technika, żeby rozwijające się kości i stawy nie były niepotrzebnie dodatkowo obciążane. Trening bez obciążenia nie da efektów na dłuższą metę. Każdy mięsień potrzebuje rozwoju i nowych bodźców. Dlatego obciążenie należy dodawać. Jeśli chodzi o trening na czczo nie ma on większego uzasadnienia naukowego.

Różnica jest zbyt mała, aby było widać jakieś większe efekty, więc nie warto się przemęczać. Jeśli chodzi o talię, krąży mit, że należy wykonywać ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha, aby wyszczuplić talię. Nie da się zredukować tkanki tłuszczowej miejscowo. Ćwiczenia sprawią, że mięśnie się wzmocnią, a jeśli jesteś na masie to dodatkowo zaczną się powiększać, a talia jeszcze się zwiększy.

Jedynym rozwiązaniem na optyczne wyszczuplenie talii jest rozbudowanie pleców i pośladków. Wtedy talia będzie wydawała się szczupła i osiągniemy efekt sylwetki klepsydry. Jak widać trening obrósł w bardzo dużo mitów. Warto sięgnąć po argumenty zanim zaczniemy stosować się do takich zasad. Można sobie nimi często bardzo mocno zaszkodzić.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here