Reklama z InPost

0
83
Reklama z InPost

Dziś w branży reklamowej liczy się różnorodność kanałów komunikacji z klientem i ich nieszablonowy charakter. Obie te cechy posiada oferta InPost. Oferta skierowana jest do firm, które chcą skutecznie wypromować swoje usługi, wykorzystując potencjał Paczkomatów. Ogólnopolski zasięg InPost umożliwia stworzenie reklamy outdoorowej, kampanii typu display, akcji w formie samplingu czy promocji w Internecie, która dotrze do kilku milionów odbiorców miesięcznie.

Reklama z InPost – dlaczego warto?

Współpraca z InPost w celu promowania swojej firmy na tle całego kraju ma szereg korzyści. Reklamy są spersonalizowane, a więc dopasowane do wymagań konkretnej strategii marketingowej. Ważna jest też różnorodność dostępnych form promocji. Reklama może pokrywać zewnętrzną powierzchnię Paczkomatu lub być umieszczona w skrytkach. Do realizacji celów marketingowych wykorzystywane są także wyświetlacze reklamowe oraz system on-line do obsługi paczek.

Reklama z InPost zarówno w formie okleiny na Paczkomacie, jak i graficznej prezentacji na jego ekranie, darmowych próbek w schowku czy baneru na stronie internetowej ma szansę dotrzeć do milionów konsumentów. Ponad 2700 urządzeń rozlokowanych w 500 miejscach w całej Polsce daje dostęp do nawet 4 mln odbiorców miesięcznie. Duże możliwości zapewnia też 500 tys. skrytek w Paczkomatach oraz reklama w witrynie Managera Paczek, która generuje kilka milionów odsłon.

Bądź widoczny z daleka – outdoor w InPoście

Na przełomie ostatnich lat odbiorcy stali się bardzo wymagający wobec wyglądu reklam zewnętrznych. W raporcie „Reklama w przestrzeni publicznej” przygotowanym przez TNS Polska aż 69% respondentów jest zdania, że większość reklam w Polsce jest nieciekawa i na niskim poziomie. Z kolei ponad 80% badanych stwierdza, że ładna lub zabawna reklama zewnętrzna może urozmaicić wygląd otoczenia. Kluczem do sukcesu jest więc pomysłowa forma promocji, która wraz z szerokim zasięgiem oddziaływania marki InPost przyciągnie zainteresowanie potencjalnych klientów na ogromną skalę.

Reklama outdoor z InPostem ma doskonałą widoczność. Dostrzegają ją nie tylko użytkownicy samego Paczkomatu, ale – szczególnie w często uczęszczanych miejscach – także liczni odbiorcy pojawiający się w jego otoczeniu. Wybierając współpracę z InPostem w formie nośnika citylight, reklama będzie zgodna z najnowszymi trendami w branży. Potwierdzeniem tej tezy jest raport „Reklama OOH w Polsce”, stworzony przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, w którym specjaliści wskazują na rosnący budżet przeznaczony na citylighty oraz fakt, że to właśnie one generują największe zyski sprzedażowe.

Ekran z reklamą graficzną, czyli display z InPostem

Display ma przyciągać atrakcyjną grafiką. Reklama tego typu w Internecie nie zawsze przynosi zadowalające efekty. Z tego powodu display pojawia się w innych miejscach np. w bankomatach. Alternatywą dla takich działań jest reklama graficzna na ekranach Paczkomatów. Doskonała jakość obrazu oraz szeroki zasięg obejmujący ponad 4 mln odbiorców miesięcznie będzie kluczowym elementem wzmacniania świadomości marki i tworzenia jej pozytywnego wizerunku wśród wielu potencjalnych klientów.

Skrytki z niespodzianką jako sampling w InPoście

Niestandardowe formy reklamy wykazują na ogół najwyższą skuteczność. Warto więc sięgnąć po sampling. Ten nowoczesny sposób promocji obejmuje akcje sprzedażowe, podczas których odbiorcy otrzymują próbki produktu. We współpracy z InPostem do ich dystrybucji można wykorzystać ponad 500 tys. skrytek w całym kraju. Skutecznym sposobem na rozreklamowanie firmy jest też umieszczenie w schowkach ulotek i aktualnych katalogów. Specjaliści twierdzą, że sampling najlepiej realizować wtedy, gdy uwaga klienta powinna być skierowana na konkretne produkty.

Wyróżnij się w Internecie z InPostem

Konkurencja w branży internetowej jest bardzo duża. Według agencji mediowej Zenith wydatki na reklamę w Internecie w 2019 r. w Polsce wzrosną o 12,1%. To oznacza, że jeśli planowanie działań on-line ma być skuteczne, powinno być dobrze zaplanowane, uwzględniając najkorzystniejsze lokalizacje w sieci. Idealną propozycją dla przedsiębiorców promujących się w Internecie jest reklama w Managerze Paczek. Witrynę, która służy do nadawania przesyłek, ich śledzenia czy przeglądania archiwum wysyłek, odwiedza kilka milionów użytkowników miesięcznie. To daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, również na płaszczyźnie mobilnej.

[Głosów:1    Średnia:4/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here