Jak poprawić jakość obsługi klientów Twojego e-biznesu

Prowadzenie skutecznej działalności w zakresie e-commerce wymaga od nas nie tylko twardego charakteru i odporności na stres, ale także umiejętności korzystania z wartościowych i pomocnych narzędzi. Jest to biznes tak dynamicznie rozwijający się i czerpiący z nowinek technologicznych, że zapanowanie nad tym wszystkim samodzielnie jest niemalże niemożliwe.

Pozwól sobie pomóc

Na początku działalności naszych firm prawie każdy z nas osobiście przeprowadzał lub nadzorował każdą transakcję, odbierał telefony, odpisywał na maile. W ten sposób mieliśmy pewność, że nasi klienci są obsłużeni w najlepszy sposób, a ewentualne wątpliwości mogliśmy szybko i samodzielnie rozwiać. Celem jednak każdej osoby prowadzącej swój biznes jest rozwój, a co za tym idzie wzrost liczby klientów. W pewnym momencie musimy sobie zdać sprawę, że nie będziemy w stanie zapanować nad całością obsługi klienta samodzielnie. Coraz częściej zdarza się nam nie odbierać telefonu, zapomnieć o korespondencji mailowej lub nie zapisać sobie ważnego numeru. To wprowadza chaos, utrudnia nam obsługę klientów na odpowiednim poziomie i powoduje często sytuacje, które kończą się utratą zlecenia lub szansy sprzedaży. Rozwijając firmę, korzystaj z dobrodziejstw nowoczesnych technologii!

Gdzie szukać fachowej pomocy w obsłudze klienta?

customer service

Jak mądrze wybrać narzędzia, które usprawnią naszą pracę w zakresie customer service? Co jest warte naszych pieniędzy i przełoży się w szybki sposób na poprawę jakości obsługi klientów naszej firmy? Wykorzystywane przez nasze przedsiębiorstwo narzędzia nie mogą być jedynie prestiżowym dodatkiem, ale muszą spełniać przypisaną sobie rolę. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom, jakie stoją dziś przed firmami, stworzono funkcjonalne i kompleksowe rozwiązanie, jakim jest nowoczesny system Thulium. To niesamowicie elastyczny i rozbudowany instrument, który pomaga firmom na wielu płaszczyznach komunikacyjnych i wprowadza ułatwiającą pracę automatyzację. W zależności od Twoich potrzeb możesz wybrać spośród wielu elementów, z których podstawowe to helpdesk, call center CRM, IVR czy obsługa firmowego czata i Messengera. Koniec z nieodebranymi połączeniami, koniec z chaosem w rozdzielaniu zadań i nieporządkiem w poczcie mailowej.

Jak to działa?

Jeden z filarów systemu Thulium to call center CRM. Pomaga on firmom zebrać w jednym miejscu całość połączeń przychodzących do waszej firmy. Działa w sposób prosty i intuicyjny, a jego głównym zadaniem jest poprawienie relacji i komunikacji w Twojej firmy. Jak to działa? Przede wszystkim wprowadzenie do swojej firmy call center CRM dostarczanego przez Thulium pomaga Ci w obsłużeniu wszystkich klientów, którzy do Ciebie dzwonią. Jeśli z jakiegoś powodu agent nie może odebrać telefonu, system kolejkuje ten numer do oddzwonienia. Dzięki dynamicznemu IVR klient łączy się z osobą, która jest wyspecjalizowana w danym temacie. Każdy kontakt z klientem jest zapisywany w CRM. W trakcie kolejnej rozmowy agent może w szybki sposób sprawdzić historię zarówno połączeń, jak i korespondencji na wszystkich kanałach. Znacznie ułatwia to szybkie i sprawne zajęcie się problemem klienta. Dodatkowo, call center CRM pozwala na prowadzenie spersonalizowanej rozmowy już od samego początku, co wprowadza przyjazną i pozytywną atmosferę. Wiecej informacji o zaletach call center crm znajdziesz tu https://thulium.com/pl/product/crm/

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here