Bilboardy w reklamowaniu lokalnych firm

0
571
Bilboardy w reklamowaniu lokalnych firm

Lokalny biznes bywa często nie tylko dumą małej ojczyzny i jej mieszkańców, ale też dobrym sposobem na zatrudnienie i przyciągnięcie klientów z innych regionów. W zależności od branży lokalne firmy są nastawione albo na potrzeby lokalnej społeczności albo na sprzedaż czy usługi na terenie całego kraju.

Lokalny biznes bywa często nie tylko dumą małej ojczyzny i jej mieszkańców, ale też dobrym sposobem na zatrudnienie i przyciągnięcie klientów z innych regionów. W zależności od branży lokalne firmy są nastawione albo na potrzeby lokalnej społeczności albo na sprzedaż czy usługi na terenie całego kraju.

Mogą być też dobrym sposobem na promowanie regionu. Jeżeli taka firma jest skierowana na potrzeby okolicznych mieszkańców to zapewne będzie jej zależało przede wszystkim na rozmieszczeniu bilboardów w pobliżu siedziby. Przykładem może być firma usługowa ze stacjonarnym biurem czy gabinetem. Taki biznes, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach jest dobrze znany, ale zdarzają się i lokalni przedsiębiorcy dobrze rozpoznawalni w dużych ośrodkach miejskich jako „swoi”. Reklama prezentowana na bilboardzie może się odwoływać do tej lokalnej więzi. Może wykorzystywać typowo gwarowe słowa i zwroty, odnosić się do lokalnych obyczajów, potraw czy miejskich legend. Jest to dobry sposób na przebicie się ze swoją ofertą i trafienie do serc mieszkańców.

Warto też zaakcentować, że kupując od tej firmy czy korzystając z jej usług klienci przyczyniają się do rozwoju okolicy. W pewnych przypadkach można się również odwołać do aspektu ekologicznego. Zwłaszcza jeżeli samo przedsiębiorstwo obraca się w branży, która w jakiś sposób jest związana z ekologią. Przykładowo montaż paneli słonecznych może być lepiej przyjęty i chętniej zamawiany przez mieszkańców jeżeli autor reklamy na bilboardzie wspomni o lokalnym usługodawcy dbającym o lokalne środowisko. To samo dotyczy zachowania miejscowych tradycji. Tutaj duże pole do popisu mają przede wszystkim firmy działające w branży gastronomicznej.

Bary, cukiernie czy piekarnie serwujące lokalne specjały lub używające rozpoznawalnych nazw są dobrze widziane. Chyba jeden z największych sukcesów tego typu odniosły rogale świętomarcińskie. Dawniej przysmak pieczony w Poznaniu specjalnie w dniu patrona miasta, dziś rozpoznawalny przysmak, produkowany przez certyfikowane lokalne firmy, trudny do dostania (przynajmniej w swojej oryginalnej wersji) w cukierniach poza województwem wielkopolskim. Zapraszamy na stronę https://www.znajdzreklame.pl, gdzie można dowiedzieć się więcej na temat reklamy zewnętrznej.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here