5 sposobów na promocję Twojej firmy

0
11

Współczesny marketing musi stawiać sobie nowe wyzwania. Wszędobylska reklama wpłynęła na swoisty kryzys zaufania do treści marketingowej. Żeby zainteresować potencjalnego odbiorcę, a jednocześnie zaistnieć w jego świadomości, należy szukać innowacyjnych, niewyeksploatowanych dotąd technik. All4Pack, producent papieru pakowego z nadrukiem oferuje możliwość stworzenia praktycznych produktów szeroko wykorzystywanych w logistyce czy przemyśle spożywczym, z dowolnym nadrukiem. To zarówno funkcjonalność, jak i subtelna reklama.

Papier pakowy

Papier pakowy to podstawowy produkt wykorzystywany w sklepach do zawijania wędlin, ciast i innych elementów spożywczych. To idealna forma promocji. Klienci niemal codziennie ustawiają się w kolejkach po zakup sera czy mięsa.

Otrzymując gotowy towar, nie zdają sobie sprawy, że zostanie do nich skierowana treść marketingowa. To właśnie wpływa na skuteczność tej techniki. Nadruk, który znajduje się na papierze pakowyms optymalnie wpływa na świadomość potencjalnego klienta.

Nie spodziewa się on treści reklamowej, zatem nie wyostrza swojej nieufności wobec próby dokonania na nim perswazji. Dzięki temu, logo i treść znajdująca się na papierze, zostaje w jego podświadomości i zaczyna być kojarzona w sposób pozytywny.

To skuteczna technika budowania wizerunku firmy i rozpoczęcia jej funkcjonowania w świadomości odbiorcy jako marki, która zaspokoi daną potrzebę. W większości przypadków to właśnie do tej firmy odezwie się potencjalny klient, kiedy uświadomi sobie potrzebę związaną z branżą, w której promowane przedsiębiorstwo działa.

Obcowanie bowiem z logo, które pojawia się na papierze ozdobnym, produkcie często wykorzystywanym w codziennym funkcjonowaniu, sprawia, że dana firma przestaje być obca, a klienci w pierwszej kolejności szukają usługodawców wśród firm znanych.

Technologia, jaką stosuje producent papieru pakowego z nadrukiem umożliwia naniesienie dwóch barw. Pozwala to na ciekawe  uatrakcyjnienie graficzne obiektu, a jednocześnie zachowanie subtelności przekazu, co pozostawia odczucie naturalności i nienachalności budującej pozytywną relację z odbiorcą.

Kartony z nadrukiem

Pudełka tekturowe, inaczej nazywane kartonami, wykorzystywane są powszechnie niemal w każdej branży przemysłu, zarówno spożywczego, jak i produkcyjnego. Z produktów tych korzystają także firmy usługowe. Masowo użytkowane są one przede wszystkim w transporcie, stanowiąc najbardziej popularną formę opakowania przesyłki.

Ich wszędobylska obecność sprawia, że stanowią one bardzo skuteczną formę nośnika treści marketingowej. Dociera ona bowiem do bardzo szerokiego grona odbiorców, a co najważniejsze z rozmaitych branż i grup wiekowych.

Pendrive’y darmowe

Rozdawanie darmowych gadżetów firmowych jest niezwykle popularną metodą, której celem jest próba zjednania sympatii z potencjalnym odbiorcom. Większość przedsiębiorstw popełnia jednak błąd.

Zazwyczaj, przedmiotem, na którym subtelnie przemyca się treść marketingową, jest produkt nikomu niepotrzebny, mało użyteczny, który za chwilę ląduje w śmietniku. Zupełnie inaczej wygląda pendrive z nadrukiem, który jest w ostatnich latach bardzo popularną i skuteczną techniką reklamy, a jednocześnie stosunkowo niedrogą.

Nie chodzi tu o inwestycję w drogie przedmioty z górnej półki. Zazwyczaj, pendrive’y takie mają niewielką pojemność i ich zakup przez właściciela firmy nie kosztuje wiele. Jednocześnie, są to bardzo przydatne produkty dla klienta, które z tego względu nie są wyrzucane przez obdarowanych i znajdują zastosowanie w codziennym funkcjonowaniu.

Gromadzi się na nich i przenosi ważne dane, pliki, które drukuje się w punktach xero itp. Wszędzie gdzie się one pojawią, przemycą treść marketingową, która dotrze do szerokiego grona odbiorców.

Torby na zakupy

Obecnie, w ramach ekologicznych działań, masowo odchodzi się od jednorazowych siateczek reklamowych. Stwarza to pole do skorzystania z innowacyjnej techniki marketingu, którego targetem jest masowe grono odbiorców.

Idealnie do promocji marki nadają się materiałowe torby zakupowe wielokrotnego użytku. Funkcjonują one już na rynku reklamy od lat, ale dopiero teraz stwarzają się warunki ich masowego wykorzystania. Torby towarzyszą klientom w wielu miejscach, a grafika zamieszczona na nich, przykuwa oczy wielu odbiorców.

To idealna forma nowoczesnej, nienachalnej promocji. Każdy klient, który posiada taką torbę, staje się darmowym nośnikiem treści reklamowej o szerokim zasięgu. Każdy metr przebywanej drogi przez osobę wyposażoną w taką torbę z nadrukiem, staje się ruchomą reklamą, która dociera do wszystkich obecnych w otoczeniu.

Notatniki

Kolejną skuteczną formą promocji danej marki są darmowe notatniki z nadrukiem, które mogą być rozdawane na konferencjach, szkoleniach itp. Podobnie jak pendrive, są to produkty przydatne, które zawsze będą chętnie wykorzystywane.

Mają jednak one zupełnie inny charakter. Nie są nastawione na dotarcie do masowego odbiorcy. Poza miejscem, w którym zostały rozdane, zazwyczaj ich wykorzystywanie ogranicza się do domowych zapisków, ewentualnie miejsca pracy.

Ich celem jest zatem nie tyle trafienie do szerokiego grona odbiorców i zaistnienie w masowej świadomości na rynku, co zbudowanie pozytywnej relacji z odbiorcą konkretnym, jednostkowym, tym, który otrzymał notatnik. Ważne zatem, żeby takie notatniki były rozdawane na konferencjach/szkoleniach, które tematycznie będą związane z profilem działalności firmy, której logo znajdzie się na notatniku. W ten sposób, marka zaistnieje w świadomości osoby potencjalnie zainteresowanej działalnością i usługami danej firmy.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here